Tanıtım Standı İstanbul




Tanıtım, tüm pazarlama iletişimi faaliyetlerini tanımlamak için kullanılan pazarlama terimidir ve kişisel satış , satış promosyonu , halkla ilişkiler , doğrudan pazarlama , ticaret fuarları ve sergiler, reklam ve sponsorlukları içerir. Promosyonun, tam olarak koordine edilmesi ve küresel iletişim mesajlarına entegre edilmesi gerekir ve buna Entegre Pazarlama İletişimi (IMC) denir. IMC, şirketinizin markaları, ürünleri ve hizmetleri hakkında tutarlı ve net bir mesaj vermek için mesajı mevcut kanallar aracılığıyla birleştirir. Tek mesajdan uzaklaşan herhangi bir hareket, tüketiciyi karıştırır ve markayı zayıflatır.
Promosyonlar karışımının unsurları, tutarlı bir kampanya oluşturmak için entegre edilmiştir. Tüm iletişim biçimlerinde olduğu gibi, pazarlamacıdan gelen mesaj, yukarıda gösterildiği gibi 'iletişim sürecini' izler. Örneğin, bir araba üreticisi için bir radyo ilanı yapılır. Otomobil üreticisi (gönderici), hedef kitleye özel bir mesaj içeren belirli bir reklam için ödeme yapar (kodlama). Bir radyo istasyonundan (mesaj / ortam) bir dizi reklam sırasında iletilir.
Mesaj bir araç radyosu (kod çözme) ile çözülür ve hedef tüketici mesajı (alıcı) yorumlar. Bir bayiyi ziyaret edebilir veya bir web sitesinden (Yanıt) daha fazla bilgi isteyebilir. Tüketici bir araba alabilir veya bir ilgi veya hoşnutsuzluğunu ifade edebilir (geri bildirim). Bu bilgi, entegre bir tanıtım kampanyasının gelecekteki unsurlarını bilgilendirecektir. Belki de doğrudan bir posta kampanyası, tüketiciyi satın alma noktasına yönlendirecektir. Gürültü, tüketicinin her gün maruz kaldığı binlerce pazarlama iletişimini temsil eder, hepsi dikkat için yarışır.
Promosyon karışımının münferit bileşenlerine daha ayrıntılı bir şekilde bakalım. Belirli bir iletişim kampanyası oluşturmak için tüm öğelerin “entegre” olduğunu unutmayın. Tanıtım standı promosyon ürünlerinizi en iyi şekilde tanıtacak şekilde tasarlanmıştırç
Kişisel Satış, kişisel müşteri ilişkilerini yönetmenin etkili bir yoludur. Satış elemanı organizasyon adına hareket eder. Kişisel satış yaklaşımları ve teknikleri konusunda iyi eğitimli olma eğilimindedirler. Ancak satış yapan insanlar çok pahalıdır ve sadece yatırımın gerçek bir geri dönüşü olduğunda kullanılmalıdır. Örneğin, satıcılar genellikle marjın yüksek olduğu yerlerde otomobil veya ev geliştirme satmak için kullanılır.
Sizlerde tanıtım standı alanında güvenilir ve kaliteli bir hizmet almak istiyorsanız hemen lacivert reklam firmasıyla iletişime geçin.

Yorumlar