Reklam türleri

Reklam türleri
Başarılı bir reklam kampanyası, ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkındaki kelimeyi yayar, müşterileri çeker ve satışlar oluşturur. Yeni müşterileri mevcut bir ürünü satın almaya veya yeni bir hizmet başlatmaya teşvik etmeye çalışın, seçim yapabileceğiniz birçok seçenek vardır. Reklam tabela İstanbul bu seçeneklar arasına girebilmektedir. Faka biz Reklam tabela İstanbul yanında diğer reklam türlerinden’ de bu yazımızda bahsedeceğiz.


İşletmeniz için en uygun reklam seçeneği, hedef kitlenize bağlıdır ve olabildiğince çok sayıda olabildiğince çok ulaşmak için en uygun maliyetli yoldur. Seçilen reklam seçeneği, ürününüz veya hizmetiniz için doğru ortamı da yansıtmalıdır. Örneğin, hedef pazarınızın belirli bir dergiyi okuduğunu biliyorsanız, bu yayında reklam vermelisiniz.
Aşağıdaki liste, kullanabileceğiniz reklam taktikleri için bir giriş. Unutmayın, farkedilmeniz için reklamlarınızda her zaman yaratıcı olabilirsiniz (reklam düzenlemeleri dahilinde).

Gazete

Gazete reklamcılığı, işletmenizi geniş bir müşteri kitlesine tanıtabilir. Görüntülü reklamlar, kâğıt boyunca yerleştirilirken, sınıflandırılmış listeler belirli bir bölümün konu başlıkları altındadır.
Eyalet / metropol gazetenizdeki reklamların ve yerel gazetelerinizin bir kombinasyonunun size en iyi sonuçları verdiğini görebilirsiniz.

dergi

Uzman bir dergide reklam vermek hedef pazarınıza hızlı ve kolay bir şekilde ulaşabilir. Okuyucular (potansiyel müşterileriniz) dergileri boş zamanlarında okuma eğiliminde ve daha uzun süre tutmakta ve reklamlarınızı dikkat çekmek için çok sayıda fırsat sunmaktadır. Dergiler genellikle tüketicilere (örneğin, kadınlar gibi ilgi gruplarına) ve ticarete (sanayi / iş türü, örneğin ağırlama) hizmet eder.
Ürünlerinizin renkli olarak gösterilmesi gerekiyorsa, bir dergideki parlak reklamlar, genellikle gazete reklamlarından daha pahalı olsa da, ideal olabilir.
Dergiler genellikle belirli bir kasaba gibi küçük bir alana hizmet etmez. Hedef pazarınız dolaşımın sadece küçük bir yüzdesi ise, o zaman reklamcılık uygun maliyetli olmayabilir.

Radyo

Radyoda reklam vermek, hedef kitlenize ulaşmak için harika bir yoldur. Hedef pazarınız belirli bir istasyonu dinliyorsa, normal reklamcılık yeni müşterileri çekebilir.
Bununla birlikte, ses sınırlamaları vardır. Dinleyiciler ne duyduklarını hatırlamayı zor bulabilir ve bazen radyo reklamlarının etkisi kaybolur. Bunu aşmanın en iyi yolu mesajınızı düzenli olarak tekrarlamaktır – bu da maliyetlerinizi önemli ölçüde artırır. Reklamınızı düzenli olarak oynatamazsanız, radyo reklamlarının güçlü sonuçlar üretmediğini görebilirsiniz.

Televizyon

Televizyon geniş bir alana yayılmış ve geniş bir alanda geniş bir pazara hitap ederseniz reklam bu şekilde idealdir. Televizyon reklamları, bir müşteriyi sizden satın almaya ikna etmek için görme, ses, hareket ve renk avantajına sahiptir. Ürününüzün veya hizmetinizin nasıl çalıştığını göstermeniz gerekiyorsa özellikle kullanışlıdırlar.
Bir televizyon reklamı üretmek ve daha sonra bir reklam alanı satın almak genellikle pahalıdır. Reklamlar birim olarak satılır (örneğin 20, 30, 60 saniye) ve ücretler aşağıdakilere göre değişir:

Yorumlar