Bir işletmeye başlamak zor bir iş olabilir. HP ve Apple
gibi günümüzün en başarılı işletmelerinin çoğu ,
bir garajda yeni kurulan bir şirket oldu . Arzu eden bir iş
sahibinin zor işi ve hayallerine olan bağlılığı, başarıyı garanti edebilir,
ancak bir işletmenin kendini dünyaya gösterebilmesi gerekir. Günümüzün iş
dünyasında, marka bilinirliği bir markanın genel başarısı için hayati önem
taşımaktadır. Birçok çalışma, tüketicilerin çoğunluğunun, fiyatları daha
az popüler bir rakipten daha yüksek olsa bile, bildikleri ve güvendikleri bir
marka ile iş yapmayı tercih ettikleri sonucuna varmışlardır. Çoğu tüketici
daha fazla düşünmeye başlarken, birçok işletme bugünün kurumsal dünyasında
kendileri için güvenilir bir marka yaratmak için büyük fırsatlar kaçırıyor.
Bir işletmenin kendilerini rekabetten ayrı tutması için sonsuz
fırsatlar vardır ve bu taktikler arasında display tanıtım ürünleri kullanımı
yatıyor. Tüketicilere etkinliklerde veya mağazanızda ücretsiz, markalı
ürünler sunmak, markanızın bu ürünü kullanırken herhangi bir kişinin aklına
girmesine neden olacak inanılmaz bir pazarlama
taktiğidir; müşterilerinizin ne tür ürünler istediklerini
keşfetmek için müşterilerinizin zihinlerine girmenin çok önemli
olduğunu unutmayın . Bu nedenle, sizin için en iyi tanıtım ürünü
fırsatı, bu bireylere markalı bir taşınabilir cep telefonu şarj cihazı sağlamak
olabilir.
Bunu akılda
tutarak, display tanıtım ürünleri pazarlama
karmasına uygulamaktan üç önemli faydayı paylaşmak istedim.
Çeşitlilik Yaratıyorlar
Markaların müşterilere gösterilmesi konusunda birçok işletme
monotonluğa kurban gitmektedir. Kartvizitler gibi şeyler kesinlikle bir
amaca hizmet ediyor, ancak en son ne zaman bir kartvizit aldığınızı
düşünün. Şanslar, şimdi cüzdanınızdaki benzer kartvizitlerdeki mecazi bir
mezarlıkta dinleniyor. Noktası, bir müşteriye karşı
çıkmazlar. Bununla birlikte, bir müşteriye somut ve en
önemlisi yararlı bir ürün vermek, bir müşteriye, işletmenizin günlük hayatları
boyunca onlara yardım etmeye çalışırken, işinizin varlığını hatırlatırken,
gerçekten önemsediğini gösterebilir.
Ucuzlar
Bir
işletmenin bütçesinin genel görünümü söz konusu olduğunda, pazarlama çalışmaları
genellikle öncelikler listesinde oldukça düşük bir şekilde
sıralanabilir. Her ne kadar iş dünyası büyümeye devam ederken, hem açık
hem de kapalı pazarların pazarlanması gittikçe daha gerekli hale
gelmektedir. Bir müşteriye, bir kahve kupası veya özel bir USB sürücüsü
gibi faydalı ve markalı bir ürün sunması, bir işletmenin yatırım yapması için
oldukça ucuz olduğunu kanıtlayabilir, ancak marka tanıma ve itibarına karşı
büyük etkiler doğurur. Bu nedenle, bu ürünler her zaman bir işin ömrü
boyunca değerli bir yatırım olacaktır.
Moralleri Artırıyorlar
Tabii ki, bir dizi fırsat varİşletmelerin
işyerlerinde sipariş verebilmek için çalışanlara fayda sağlayabileceği
yerlerde, tanıtım ürünleri bu yönde ciddi şekilde yetersiz
kullanılabilir. Promosyon ürünleri sadece müşterilerinizin gözünde pozitif
ışığa değil, aynı zamanda işyerinde de pozitiflik yaratır.
Yorumlar
Yorum Gönder