Müşterileri çeken ve satışları yönlendiren başarılı bir perakende satış işletmek istiyorsanız, o zaman fark edilmeniz gerekir ve bu genellikle tabela ile başlar.
Kalite tabelası, mağazanızın tasarımını yaparken, müşterilerinizin ayak trafiğini sürdürebilmesi ve müşterilerinizle iletişim kurmanın kolay ve etkili bir yoludur . Bununla birlikte, yanlış yapıldığında, tabela aşırı ve hatta karışıklığa neden olabilir. Tuğla-harç işindeki tabela, web sitenizin tasarımı kadar önemlidir ve perakende tabelalar, daha sonradan yapılmamalıdır. Tabela fiyatları‘da değişkenlik gösterebilmektedir.
Perakende sektöründe işaretler neden bu kadar önemli bir rol oynuyor?
Sessiz ama en çok satan satış elemanlarınızı işaret edin. Tabela, müşterilerinizin satış ekibine temel sorular sormaya gerek kalmadan mağazanızda gezinmelerine yardımcı olur.
Bir çalışanın davranışları, renkleri, görünürlüğü, mesajlaşması ve kalitesine dair bir görünüm ve beklentiler için standartları belirlediğiniz gibi, belirli bir miktar geliştirme ve değerlendirme gerektirir. Ayrıca çalışanlar gibi, satış bilgileri ve yol bulma ile genel ürün bilgisi ve kullanım arasında değişen işlere ilişkin işaretler verilebilir.
Bunu göz önünde bulundurarak, mağaza düzenini ve işaretini düşünürken göz önünde bulundurmak isteyeceğiniz bazı genel en iyi uygulamalar ve bunu yapamayacağınız beş tür işaret izler. Tabi sizler tüm bu işlemleri gerçekleştirirken tabela fiyatlarını iyi araştırmayı unutmayın.
Perakende Tabela En İyi Uygulamaları
Perakende mağazanıza ne tür işaretleri eklediğinize karar verirseniz, aşağıdaki en iyi uygulamaları göz önünde bulundurun:
Spesifik olun: Özelleştirilmiş bir işaret, sadece doğru yerde yalnızca doğru mesajı verebilir – dar yayın olarak bilinen bir kavram . Bir işaret tasarlarken, yere özgü talimatlar ve ilgili ürün bilgileri gibi belirli ayrıntıları belirtin.
Basit tut: İşaretinizin mesajının açık olması gerekiyor, ancak çok fazla bilgiye sahip olan kişi çoğu zaman göz ardı ediliyor. Beş saniyelik kuralı kullanın: Tabelanın ana temalarını beş saniyeden daha kısa bir sürede aktarabilirseniz, toplayıcıyı geçer. Daha uzun sürerse, mesajınızı kısaltın ya da sadece bir tane yerine bir dizi işaret kullanın.
Başlık metninde yaz: Bu, görevinizde aynı anda özlü ve basit olmanıza yardımcı olur. Baskı gazeteciliğinin ilk prensibini anlayın: yumruk çizgisi önemlidir.
Metninizi basitleştirebilir misiniz?
Edatları ve ekstra kelimeleri alabilir misin? Etkili özel işaretler bir mesaj hiyerarşisi kullanır: başlık, açıklayıcı metin ve son olarak harekete geçirici mesaj.
Harekete geçirici mesaj oluştur: İşaretler reklamdır ve iyi bir reklamverenin bildiği gibi, müşterinin bir şeyler yapmasını sağlamanız gerekir; Bu harekete geçme çağrısı. Etkili bir işaretin basit bir hedefe sahip olması gerekir.
Yorumlar
Yorum Gönder