Reklam, mevcut ve potansiyel müşterilerinize ürün veya hizmetinizle ilgili doğrudan bir iletişim hattı sağlar reklam tabelasıda bu alandaki reklam türlerinden bir tanesidir. Reklamın amacı:
- Müşterilerinizin ürün veya hizmetten haberdar olmasını sağlayın;
- Müşterileri, şirketinizin ürününün veya hizmetinin ihtiyaçları için doğru olduğuna ikna edin;
- Ürününüz veya hizmetiniz için bir arzu yaratın;
- Şirketinizin imajını geliştirin;
- Yeni ürünleri veya hizmetleri duyurun;
- Satış elemanlarının mesajlarını güçlendirmek;
- Müşterilerin bir sonraki adımı atmasını sağlayın (daha fazla bilgi isteyin, örnek isteyin, sipariş verin, vb.); ve
- Müşterileri işinize çekin.
- Reklam hedefleriniz iş planınızda oluşturulmalıdır. Örneğin, satışlarda belirli bir büyüme yüzdesi elde etmek, satışlar için daha fazla sorgu oluşturmak veya mağaza içi trafik oluşturmak isteyebilirsiniz. İstenen sonuç sadece isim tanımayı artırabilir veya yansıtmakta olduğunuz görüntüyü değiştirebilir. Hedefler, bulunduğunuz sektöre ve pazara göre değişir.
Reklam tabelası müşterilerinizin dikkatini çekmek adına sizler için oldukça önemli. Farklı alternatifleri sizlerde kullanabilirsiniz.
- Tüm ürünler ve işletmeler, her biri için farklı reklamcılık hedefleriyle üç aşamadan geçer.
- Başlangıç işi. Pazarda yenisiniz ve kimliğinizi oluşturmanız gerekiyor. Tüketicilerin dikkatini çekmek için şirketinizin yüksek düzeyde tanıtım ve tanıtım ihtiyacı var.2. Büyüyen iş. Kimliğiniz belirlendikten sonra, kendinizi rakiplerinizden farklı kılmanız ve alıcıları, sizin denemeniz gereken hizmet veya ürün olduğuna ikna etmeniz gerekir.3. kurulan iş. Bu noktada amaç, tüketicilere neden sizden satın almaya devam etmeleri gerektiğini hatırlatmaktır.
- Bir reklam kampanyası geliştirirken, aşağıdaki dört aşamalı prosedürü tamamlayın:
- Pazarınızı tanımlayın. Hedef pazarınızın kim olduğunu belirleyin (ürün veya hizmetinizi satın alma olasılığı en yüksek olan müşteriler).
- Bütçenizi belirleyin. Hedef kitlenize ulaşmak için ne kadar harcama yapabileceğinizi bilin.3. Hangi medyayı kullanacağınızı planlayın. Potansiyel müşterilerinize mesajınızla ulaşmanın en iyi yollarının neler olduğunu öğrenin.4. Bir reklam stratejisi oluşturun. Reklam kampanyanız için en etkili mesajı ve görselleri seçin.

Yorumlar
Yorum Gönder