Dijital baskı eskiye göre yeni bir teknolojidir ama bu yeni değil! İlk dijital baskı makineleri 1990'ların başında piyasaya çıktı.
Dijital baskı teknolojisi, her baskı işlemi için ayrı bir plakanın hazırlanmasına bağlı olmaması nedeniyle, daha uzun süredir bilinen geleneksel ofset lito ve flekso işlemlerinden farklıdır. Tüm renkler tek geçişte basılmıştır. Analog baskıda, plakalar tekrar tekrar değiştirilir.
Bu maliyet ve zaman tasarrufu sağlar.
Birçoğu HP, Konica Minolta ve Xerox gibi iyi bilinen elektronik isimlerle geliştirilmiş bir dijital baskı yapmakla kalmaz, aynı zamanda kesintisiz olarak farklı sayıda gösterim arasında geçiş yapar; Aynı zamanda, sadece bir taneye kadar bile, her bir parçanın hacmini kesin olarak basacaktır.
Djital baskı en popüler yöntemler arasında, çok çeşitli alt tabakalara (kağıt, karton, plastik, kanvas, cam, metal, mermer ve daha fazlası) pigment veya toner biriktiren inkjet veya lazer yazıcılar bulunur. Posta pullarından yapı kaplamalarına, etiketlerden oluklu kutulara, imzalamak ve sergilemek için dergilere kadar, ölçek ve alt tabakayı mümkün olan en düşük seviyede sınırlamak mümkün.
İşlemlerin çoğunda, mürekkep veya toner, geleneksel mürekkep gibi substratı geçirmez, ancak yüzeyde ısı işlemine (toner) veya UV'ye sahip bir füzer sıvısı kullanarak ek olarak yapışan ince bir tabaka oluşturur. sertleştirme işlemi (mürekkep).
Gerekli kaliteye bağlı olarak, bu mürekkeplerin opaklığını etkiler, ancak dijital mürekkep teknolojisi hızla ilerledikçe, bu daha az sorun olacaktır.
Marka sahiplerine daha az ürün için daha az SKU'ları istemek, ancak ürünlerde ve yaratıcılıkta daha fazla çeşitlilik istemek için, çevikliğe ihtiyaç duyuyorlar. Dijital baskı, pazara çıkış sürelerini kısaltarak ve tasarımcılara daha yaratıcı yaratıcılık sağlayarak, pazarlama denklemine çeviklik katıyor. Ve daha da önemlisi, kişiselleştirme ve kişiselleştirme yoluyla daha derin tüketici etkileşimine kapı açıyor.
Tasarım baskısı Silas Amos'un dediği gibi, dijital baskı markaları ve tüketicileri daha yakın bir şekilde bir araya getiriyor. “Ambalaj medyadır, bir reklam panosu. Bu, günlük olarak değiştirebileceğinizde yapabileceği şeyleri yeniden düşünmek
Sizlerde djital baskı alanında iyi bir hizmet almak istiyorsanız hemen bizimle iletişime geçin.
Dijital baskı teknolojisi, her baskı işlemi için ayrı bir plakanın hazırlanmasına bağlı olmaması nedeniyle, daha uzun süredir bilinen geleneksel ofset lito ve flekso işlemlerinden farklıdır. Tüm renkler tek geçişte basılmıştır. Analog baskıda, plakalar tekrar tekrar değiştirilir.
Bu maliyet ve zaman tasarrufu sağlar.
Birçoğu HP, Konica Minolta ve Xerox gibi iyi bilinen elektronik isimlerle geliştirilmiş bir dijital baskı yapmakla kalmaz, aynı zamanda kesintisiz olarak farklı sayıda gösterim arasında geçiş yapar; Aynı zamanda, sadece bir taneye kadar bile, her bir parçanın hacmini kesin olarak basacaktır.
Djital baskı en popüler yöntemler arasında, çok çeşitli alt tabakalara (kağıt, karton, plastik, kanvas, cam, metal, mermer ve daha fazlası) pigment veya toner biriktiren inkjet veya lazer yazıcılar bulunur. Posta pullarından yapı kaplamalarına, etiketlerden oluklu kutulara, imzalamak ve sergilemek için dergilere kadar, ölçek ve alt tabakayı mümkün olan en düşük seviyede sınırlamak mümkün.
İşlemlerin çoğunda, mürekkep veya toner, geleneksel mürekkep gibi substratı geçirmez, ancak yüzeyde ısı işlemine (toner) veya UV'ye sahip bir füzer sıvısı kullanarak ek olarak yapışan ince bir tabaka oluşturur. sertleştirme işlemi (mürekkep).
Gerekli kaliteye bağlı olarak, bu mürekkeplerin opaklığını etkiler, ancak dijital mürekkep teknolojisi hızla ilerledikçe, bu daha az sorun olacaktır.
Marka sahiplerine daha az ürün için daha az SKU'ları istemek, ancak ürünlerde ve yaratıcılıkta daha fazla çeşitlilik istemek için, çevikliğe ihtiyaç duyuyorlar. Dijital baskı, pazara çıkış sürelerini kısaltarak ve tasarımcılara daha yaratıcı yaratıcılık sağlayarak, pazarlama denklemine çeviklik katıyor. Ve daha da önemlisi, kişiselleştirme ve kişiselleştirme yoluyla daha derin tüketici etkileşimine kapı açıyor.
Tasarım baskısı Silas Amos'un dediği gibi, dijital baskı markaları ve tüketicileri daha yakın bir şekilde bir araya getiriyor. “Ambalaj medyadır, bir reklam panosu. Bu, günlük olarak değiştirebileceğinizde yapabileceği şeyleri yeniden düşünmek
Sizlerde djital baskı alanında iyi bir hizmet almak istiyorsanız hemen bizimle iletişime geçin.
Yorumlar
Yorum Gönder