Herkesin gözlerinin bir ekrana yapıştırıldığı giderek artan bir dijital dünyada, çoğu reklam beyaz gürültü gibi görünebilir. Bu yüzden, uygun bir yerde değerli reklamlar tasarladığınızdan ve tanıtım yaptığınızdan emin olmak istersiniz.
Burada, bir Display reklam oluşturmak için bazı basit ve en iyi uygulamalardan söz edeceğiz: reklam vermek istediğiniz yere nasıl karar vermeniz ve takip etmek istediğiniz reklam türü. Doğrudan web sitelerine ulaşabilir ve kirli işi kendiniz yapabilirsiniz ya da pazarlamanızı yönetmek için bir pazarlama ağı da kullanabilirsiniz.
Son olarak, dolarlarınızı akıllıca harcadığınızdan emin olmak için kampanyanızın etkisini ölçmeniz gerekir.
Display reklamcılığın başlıca türleri nelerdir?
Display reklamcılık, bir web sitesindeki herhangi bir görsel reklamı kapsadığı için, bir battaniye teriminin bir parçasıdır. Ancak, bu geniş kategori birkaç ana türe ayrılabilir:
- Site yerleşimi reklamı:Bir pazarlamacı / reklamveren, reklam vermek istedikleri siteyi seçtiği zamandır.
- İçeriğe dayalı reklamcılık:Bu, ürün veya hizmetinizi benzer içeriğe sahip bir web sitesinde yayınlamanızdır. IE- balayı hedef web sitesinde gelinlik teşvik.
- Yeniden pazarlama reklamcılığı:Bu reklamlar, bir kullanıcı web sitenize geldiğinde görünür. Bir hizmet ziyareti izlemek için çerezler kullanır ve ardından reklamınız ziyaret ettikleri başka bir web sitesinde görünür ve bu da kullanıcının web sitenize geri dönmesine neden olur. Bu, Google Görüntülü Reklam Ağı gibi bir pazarlama ağı üzerinden yapılacaktır.
Dijital reklamcılık söz konusu olduğunda, hem reklamverenlerin hem de yayıncıların uyması gereken standartlar vardır.
Dijital medya için endüstri standartlarına dair bilgi sağlayan bir kuruluştur. Display reklam kılavuzlarında, görüntülü reklamların “normal web sayfası içeriğinden ayırt edilebilir olması ve reklam biriminin açıkça tanımlanmış sınırlara sahip olması ve normal web içeriğiyle karıştırılmaması” gerektiğini belirtmektedir .
Ayrıca, esnek reklam boyutlandırmayı da öneriyorlar. Bu, reklam birimlerinin kullanıcının görüntülediği ekran boyutuna göre ayarlanabilen en boy oranlarıyla tanımlandığı anlamına gelir. Google rek boyutları şu şekilde sıralanabilir. , 300 × 350 (orta boy dikdörtgen), 336 × 280 (büyük dikdörtgen), 728 × 90 (büyük şerit), 300 × 600 (yarım sayfa) ve 320 × 100 (en yüksek performanslı reklam boyutlarını) listeler. büyük mobil afiş).
Yorumlar
Yorum Gönder