Display Reklam


Display reklamcılık, bir web sitesinde veya arama motorunda konumlandırılmış metin, logo ve resimler veya resimler içeren reklamcılık anlamına gelir. Google’ın metninden veya sınıflandırılmış reklamlarından farklıdır, yalnızca markanın mesajını değil, işletmenin genel markasını da içerir.
İster inanın ister inanmayın, görüntülü reklamlar reklam panoları, el ilanları, posterler, basılı dergi ve gazete reklamcılığı olarak yüzyıllardır olmuştur.
Neden sana bunu anlatıyoruz? Dijital görüntülü reklamcılığın genellikle açık bir şekilde tanımlanmadığı ortaya çıktı.
Popüler inanışın aksine, dijital görüntülü reklamcılık pahalı değildir. Boyutu ve ana makine sitesine yerleştirilmesiyle doğru orantılıdır. İnternet, zengin medya nedeniyle daha yaratıcı ve görsel olarak çekici görüntülü reklamlara izin verdi. Ayrıca, medya sağlayıcılarının hedefleme ve izleme ile müşterilerine daha fazla yatırım getirisi sunmalarına izin vermiştir.
Display reklam türleri, bir taşıyıcıdan diğerine değişir. En yaygın görüntülü reklamlar, afiş, afiş, orta boy dikdörtgenler ve altbilgilerdir. Son yıllarda, bazı markalar markalara dinamik görüntülü reklamları pazarlamaya davet etse de, markalara yönelik yaratıcı görüntülü reklam seçeneklerinin işgali önemli ölçüde daha iyi olmuştur.
Dinamik görüntülü reklamcılık , dinamik reklam öğeleri veya dinamik bannerlar olarak da adlandırılabilir, ancak sabit içerikle önceden programlanmak yerine, görüntüleme sırasında dinamik olarak (veya içeriği dinamik olarak oluşturulmuş) oluşturulan bir banner reklam olarak tanımlanır. .
Başka bir deyişle, herhangi bir web sitesinde kullanıcının faaliyetine dayalı dinamik reklam değişiklikleri. Bunu Facebook ve Twitter'da görebilirsiniz. Çünkü reklamlar, hesap sahibinin tüm kitlesinden ziyade belirli ilgi alanlarına sahip belirli kullanıcılara hedeflenir.
Pazarlamacılar , dinamik reklamlarını herhangi bir siteye yerleştirmeden önce kitlelerini açıkça tanımlamalıdır . Bu, statik display reklamcılığın hedeflenmediği anlamına gelmez; afişinizi veya orta boy dikdörtgeninizi barındırmak için seçtiğiniz web sitesinin, işletmenizle benzer bir hedef kitleye sahip olması gerekir.
Başka bir net ayırt edici faktör ise, statik reklamcılığın ay veya gösterimlere göre ücretlendirilmesidir - bu, bir medya taşıyıcısından diğerine değişir. Her ikisi de eşit derecede faydalıdır ve bütçeniz şirketiniz için en uygun olanı belirler.
İster statik ister dinamik olsun, satın almanız gereken görüntülü reklam türünü seçmeden önce, aylık bütçenizi belirleyin ve endüstri medya siteleri ve hedef kitle hakkında araştırmanızı yapın. İşletmenizle ilgili farkındalığı artırmak, dönüşümleri artırmak ve yatırımınızdan olumlu bir getiri elde etmek için daha bilinçli bir karar vermek için daha iyi bir konumda olacaksınız.

Yorumlar