Display Reklam İstanbul

Display reklamcılık İstanbul, genellikle afiş reklamları şeklini alan çevrimiçi reklamcılıktır. Bunlar göz alıcı tasarım ve görüntülerle basit statik reklamlar olabilir veya video, ses, animasyon ve hatta etkileşimli öğeler içerebilir.
Display reklamcılık İstanbul, genellikle tıklama başına ödeme reklamı olarak da bilinen arama reklamcılığından ayrı bir kategori olarak kabul edilir. Birisi belirli anahtar kelimeleri aradığında arama motoru listelerinde organik sonuçların yanında salt metin reklamları göstererek çalışır.
Küçük işletmenizin profilini çevrimiçi olarak oluşturmak istiyorsanız, görüntülü reklamcılık, değerlendirmek isteyebileceğiniz bir seçenektir. Ama aslında neyi gerektirir ve bu değerli bir yatırım mıdır?
Display reklamcılığın gelişimi
Bir display reklam İstanbulun ilk örneği, 1994'te internete çarptı. Görüntülü reklam ağları, reklamverenlerin çevrimiçi olarak ilgili reklam alanlarını ayırmalarına yardımcı olmak için kısa süre sonra yayıldı ve reklamları yayınlamak ve başarılarını izlemek için özel reklam sunucuları geliştirildi.
Web sitesi sahipleri ve kendi adlarına çalışan pazarlamacılar artık, maksimum etki için görüntülü reklamların nereye yerleştirileceğine karar verebilir. Reklam alanının satışa sunulduğu yerlerde çevrimiçi olarak görünebilir. .
Her iki sorunun da etrafından dolaşmanın yolları var. Çevrimiçi reklamcılığın daha gizli formları, yerel reklamcılık olarak adlandırılır. Yerel reklamlar, bir sayfadaki diğer içeriğe sığacak şekilde tasarlanmıştır;
 Yerli görüntülü reklamcılıkta, bir markanın kredibilitesini güçlendirmek için tasarlanan, reklam için esasen ödenmiş içerik içeriği de vardır. Video da içerebilir, ancak dikkatli bir şekilde üretilmiş olabilir, bu yüzden açıkça ticari değildir.
Doğru insanlara ulaşmak
Başarılı görüntülü reklamcılığın anahtarı, reklamlarınızı doğru kişilerin önünüzde karşılıyor.
Reklamlarınızın, sunduğunuz ürünle alakalı web sitelerinde veya bloglarda görünmesini ve bu nedenle doğru kitleyi çekme olasılığını artırmak isteyebilirsiniz.
Maksimum etki için, kitlenizi farklı kategorilere veya segmentlere ayırmayı ve her birine hitap edecek reklamları geliştirmeyi düşünmelisiniz.
Kullanıcılarına zengin bir veri depolayan Facebook gibi platformlar, reklamverenlerin son derece ayrıntılı bilgilere dayanarak reklamlarını tam olarak hedeflemesine olanak tanır.

Görüntülü reklamcılık ne kadar etkilidir?

Araştırmalar, görüntülü reklamcılığın, çevrimiçi dönüşümleri artırdığını gösteriyor. Ancak, tıklama sayısını izlemek muhtemelen görüntülü reklam kampanyanızın başarısını ölçmenin en iyi yolu değildir. Bu, özellikle, kullanıcıların% 60'ının bir mobil cihazda bir banner reklamını tıkladıklarında genellikle kaza ile olduğunu kabul ettiğinde doğrudur!
.

Yorumlar