Neden Google AdWords Display Reklamcılığı Kullanmalı?
Google, display reklam ağlarının tüm İnternet kullanıcılarının yüzde 90'ından fazlasını kapsama alanı içerdiğini tahmin ediyor. Ancak, ağın sadece bu kadar etkileyici olmasını değil, kullanıcıları Google Görüntülü Reklam Ağı'nı reklamverenler için potansiyel olarak kazançlı bir platform haline getiren çeşitli şekillerde segmentlere ayırma ve hedefleme yeteneğidir.
Farklı Görüntülü Reklam Reklamları
Display Reklam Ağı'nın size yalnızca resim reklamları görüntüleme seçeneği sunması yaygın bir yanlış anlamadır. Aslında, Google Display Reklam Ağı, metin reklamlar, statik ve hareketli resim reklamlar, zengin medya ve video reklamlar ile çeşitli biçimlerde ve boyutlarda reklam vermenize olanak tanır .
İlan Boyutlarını Göster
Google Display Reklam Ağı'nda 20'den fazla farklı reklam bloğu boyutu vardır. Google reklamlarını ( Google AdSense olarak bilinir) görüntülemek için kaydolmuş her site, web sitesi düzenine en uygun reklam bloğunu seçer. Böylece, reklamlarınızın reklam blok boyutuyla alakasız çeşitli web sitelerinde gösterilmesini istiyorsanız Farklı boyutlarda görüntülü reklamlar oluştururken en iyi uygulamadır.
Reklamverenler, Google Display Reklam Ağı'nda hem animasyonlu hem de animasyonlu olmayan resim reklamlarını ve ayrıca aşağıdaki boyutlarda HTML5 reklamlarını yükleyebilir:
Google AdWords display reklamcılık için, her görüntü boyutunun 150 KB'den fazla olmaması ve GIF, JPG, PNG, SWF, ZIP biçiminde olabileceğinilütfen unutmayın .
Google, display reklam ağlarının tüm İnternet kullanıcılarının yüzde 90'ından fazlasını kapsama alanı içerdiğini tahmin ediyor. Ancak, ağın sadece bu kadar etkileyici olmasını değil, kullanıcıları Google Görüntülü Reklam Ağı'nı reklamverenler için potansiyel olarak kazançlı bir platform haline getiren çeşitli şekillerde segmentlere ayırma ve hedefleme yeteneğidir.
Farklı Görüntülü Reklam Reklamları
Display Reklam Ağı'nın size yalnızca resim reklamları görüntüleme seçeneği sunması yaygın bir yanlış anlamadır. Aslında, Google Display Reklam Ağı, metin reklamlar, statik ve hareketli resim reklamlar, zengin medya ve video reklamlar ile çeşitli biçimlerde ve boyutlarda reklam vermenize olanak tanır .
- Metin Reklamlar - Ekrandaki metin reklamlar, arama ağında yaptığınız ile aynıdır. Metin reklamlar, bir başlık ve iki satırlık metinden oluşur ve reklamverenlerin, kopyaların en fazla tıklamayı oluşturduğu bir dizi reklamı oluşturmasına olanak tanır.
- Resim Reklamlar - görüntülendiği web sitesindeki reklam bloğunu dolduracak statik bir resim. Görüntülü reklamlarda görüntülerinizi, düzenlerinizi ve arka plan renklerinizi özelleştirebilirsiniz.
- Zengin Medya Reklamları - reklamı kimlerin görüntülediğine ve nasıl etkileşimde bulunduğuna bağlı olarak değişen etkileşimli öğeleri, animasyonları veya diğer özellikleri içerir. Örneğin, ürünlerin hareketli bir karuseli.
- Video Reklamlar - YouTube'un Görüntülü Reklam Ağı'na dahil edilmesinden bu yana daha popüler hale geliyor. Artık reklamlarınızı YouTube videolarına yerleştirmek için Google AdWords Görüntülü Reklamcılığı'ndan yararlanabilirsiniz
İlan Boyutlarını Göster
Google Display Reklam Ağı'nda 20'den fazla farklı reklam bloğu boyutu vardır. Google reklamlarını ( Google AdSense olarak bilinir) görüntülemek için kaydolmuş her site, web sitesi düzenine en uygun reklam bloğunu seçer. Böylece, reklamlarınızın reklam blok boyutuyla alakasız çeşitli web sitelerinde gösterilmesini istiyorsanız Farklı boyutlarda görüntülü reklamlar oluştururken en iyi uygulamadır.
Reklamverenler, Google Display Reklam Ağı'nda hem animasyonlu hem de animasyonlu olmayan resim reklamlarını ve ayrıca aşağıdaki boyutlarda HTML5 reklamlarını yükleyebilir:
Google AdWords display reklamcılık için, her görüntü boyutunun 150 KB'den fazla olmaması ve GIF, JPG, PNG, SWF, ZIP biçiminde olabileceğinilütfen unutmayın .
Yorumlar
Yorum Gönder