Display terimi, grafik veya video öğeleri kullanan dijital reklam biçimlerini ifade
eder. Görüntülü reklamcılık veya görüntülü reklam, "İnternet
reklamcılığı" veya "İnternet reklamcılığı" ndan önce
adlandırılan şeydir.
Terim gösteriminin kullanımı, reklam öğeleri olan ticari tipteki reklamların (afiş, arnavut kaldırımı, giysi vb.) Grafik-tipli reklamlarını ayırt etmek gerektiğinde ortaya çıkmıştır.
Display alanında, genellikle "klasik" ekran ve video ekranı arasında bir ayrım vardır. Bilgisayarlarda görüntülenen ekran, cep telefonları ve tabletlerdeki görüntülü yayınlardan da ayırt edilebilir. SRI rakamlarının seviyesinde özel operasyonlar olduğuna dikkat edilmelidir.Dijital de display reklam olarak kabul edilir.
Ancak, Google’ın AdWords iş dünyası platformu da Reklam Sense ağında görüntülü reklamlar sunması nedeniyle, görüntülü reklam ve ticari bağlantı pazarlarındaki ayrım / miktar her zaman bu kadar açık değildir.
Terim gösteriminin kullanımı, reklam öğeleri olan ticari tipteki reklamların (afiş, arnavut kaldırımı, giysi vb.) Grafik-tipli reklamlarını ayırt etmek gerektiğinde ortaya çıkmıştır.
Display alanında, genellikle "klasik" ekran ve video ekranı arasında bir ayrım vardır. Bilgisayarlarda görüntülenen ekran, cep telefonları ve tabletlerdeki görüntülü yayınlardan da ayırt edilebilir. SRI rakamlarının seviyesinde özel operasyonlar olduğuna dikkat edilmelidir.Dijital de display reklam olarak kabul edilir.
Ancak, Google’ın AdWords iş dünyası platformu da Reklam Sense ağında görüntülü reklamlar sunması nedeniyle, görüntülü reklam ve ticari bağlantı pazarlarındaki ayrım / miktar her zaman bu kadar açık değildir.
Banner reklam olarak da buradaki
display reklamlar kullanıcılarındikkatini çekmesi açısından oldukça önemlidir.
ilgili açılış sayfasına yönlendirilebilir.
Display
sayesinde sizlerin firmaları rahatlıkla arama motoru dizininde
çıkabilir. Bu dizin içerisin' de firmanızın trafik artma olayıda artış
göstermektedir. içerebilirler.
Bu reklamlar için yeniden hedefleme de sayesinde tanıtım
açısından firmalar için kullanılabilir. Reklam alanlarında en çok kullanılan
display reklam türleri müşterilerin dikkatini çekmeyi başarmış ve onlar için
kullanılabilir hale gelmiştir.
Görüntülü reklamın pazarlamadaki rolü nedir?
Görüntülü reklamlar, pazarlamacının ücretli reklam diğer reklam
türlerine göre dünya üzerinde daha fazla kitleye ılaşmanıza yardımcı
olmaktadır..
Bu
reklamlar, yalnızca marka bilinirliğini artırmakla kalmaz, aynı
zamanda ziyaretçiyi huniye yönlendirmek için ziyaretçinin filtrelenmesine
yardımcı olmak amacıyla ziyaretçilerin ilgisini çekebilir veya yeniden
etkileşime geçebilir.
Bizler
laciverreklam olarak sizlere bu hizmeti vermekten onur ve gurur duyuyoruz.
Display reklam departmanımızın siteleriniz için titizlikle çalıştığından emin
olabilirsiniz.
Display
reklamlar günümüz dünyasında artık kullanımı çok fazla artan reklam türlerinin
arasına girmektedir. Bu reklam türleri sayesinde sitelerinizin veya
firmalarınızın ticaret anlamında fazla değer kazanmasına yardımcı olacaktır. Bu
neden' den dolayı display reklamcılık hem sizler hem müşteriler için iyi bir
seçenek olacaktır.
Yorumlar
Yorum Gönder